Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs
siti Ashmeeme here ,thnz daa stalker bebeh..be my follower yaww..http://meemeylover.blogspot.com ,,muahhhhxxxx !!/marquee>

Followers

Monday, September 26, 2011

huhh ..ego lebihh !

aku benci lelaki mcm kau ...ego melebihh sgtt ,bukann aku nak perasan ..tapi mmg sebenarnye kau syg kt aku lgy kann..tp kau pendam jerhh ..then kau suh kwn kau ckp kt aku lau aku syg kt kau lgy call kau ,mcj kau sumerr ,,aper kess weyhh ..aku bkn pompan murahan larhh nk hadap kau blek..udah udah larhh aku daa mcm tergila gila kan kau dlu,,skangg NO WAY !..kau nak kau call larhh ,,ta der mse aku nakk merayu kt kau ! aku pown daa ta der prasaan ngn kau lgy ,,sayangg dah bertukar jd benci ..seriously serikk gilaa couple2 nie..asyikk pompann jerhh yg terhegeh hegeh kt lelaki yg eishh ..mcm s***..jgn harapp lahh weyhh ,sumer lelaki ta bole tunaikan janji dea..blahh !

No comments:

Post a Comment