Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs
siti Ashmeeme here ,thnz daa stalker bebeh..be my follower yaww..http://meemeylover.blogspot.com ,,muahhhhxxxx !!/marquee>

Followers

Monday, September 12, 2011

idiot man -___-"

shitt..! nper dyer datangg blekk ..serious aku benci dyer ..sebab dyer sumer jd mcm siall ..,bermusuhh then maruah kiteorg agakk trcemar..BENCI tw ukk ,jgn harap aku nakk layan kau ..buda yg nakk sgtt kenal aku pown aku ta layan ,ini pulakk kau ..lgy larhh kene maki lgy adalah...what? nakk send barang dri kedah tuh ke kl? huhh ...jgnlah buang masa hang tuhh ,tentu tentu larhh barang tuh smpai sini aku buangg terus,,jgn harap aku nakk terima ..aku benci kau faham ta? maaf kau tuhh insyaAllah aku maafkan tp jgn ingat kau bole nakk dekat dekat ngn aku blek..AKUBENCILELAKIMACAMKAU !! sebabkan kau kawan aku kene maki ngn buda kedah yg bajet terorr tuhh..sebabkan kau kawan aku sendiri maki kawan baik aku..ta mcm bagang kerhh gado sebabkan kes kau dan aku jerhh ...orang mcm kau nie baek buang jaoh jaoh dalam lombongg tahu !! dude ..

No comments:

Post a Comment