Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs
siti Ashmeeme here ,thnz daa stalker bebeh..be my follower yaww..http://meemeylover.blogspot.com ,,muahhhhxxxx !!/marquee>

Followers

Monday, February 06, 2012

experience ..aww !

Halloo peepss ...seee ! betapaa sakai nyerr manusiaa yg kt atass nie ..hahaa ,lantakk lhaa ..kau ade ? btw nakk citerr aroundd day for todayy ,huhu...okayhh nakk start dri bgn kee apee...hmm ,ta kesahh laa eaa..kayhh bgn dri tidow dlm kul 11 lebih*anakdarabgnlambat* thenn mandi ,makan ,tgk tb ..and dpt call dri alongg ajk g satuu audition utk satu realiti tv ,malass act ..tp ikot jelaa enn kakak punyaa pasal nakk bg support utk adekk dyerr niee..kiter pown redahh jelaa...dahhh smpai tgkk rmai nyerr yaa ampun ..aww ,semakin hangat didalam hati utk pegii coz mmg ta yakin akan dpt...masokk jerhh dalamm dgn aku sorangg jerhh yg kene msok sbb utk peserta jerhh ,menggelabah aku smpai fon aku terjatuh kt satu benda alahh lobangg yg ta memuatkann tgan aku nakk amekk ...aku punyaa gelabah dalam aty berkata "URGHHH ,siall lhaa enset nie wat hal plakk ..cmner aku nakk amek bendaa alah bodoe nie !!! " hahaa...aku daa ta tw nk wat apee...sudden fon aku ader org call plakk enn ,ader 2 mamat nie tercari-cari fon siapakah yg berbunyi itu ...aku pown wat mukaa ksian mintakk tolongg kt mamat tuhh .."fon saia trjatuh lhaa ..cmner ekhh=(" huaaa ,mukaa ksian aku brjaya mencair kann mamat tuhh n brtungkus lumus dyer jolokk2 dgn penyapu amek kann bende bodoe tuhh ...daa dpt jerhh truss ckp terima kasih sumerr..dyer pown amek ksempatan tnyer mcm2 kt aku ..aku pown daa mls nk lyn blah trus ,huhu ...tggu pnyaa tggu pnyaa tggu turn akuu haramm ta muncul2 ,lambat yaa amat ..tuhann jerhhh yg tahu betapa saket nyerr pinggangg aku menunggu ,daa mcm org tua daa ..daa laa sorangg pownn aku ta knal hamba Allah yg ader kt situu ..tegor pown mcm2 tuh jelaa..bilerr daa turn aku perform kt artis yg sgtt aku minat tuhh ,,dyer cammm...okayhh ,nakk ta nakk jerhh tgk akuu ,begongg ..tp oke lhaa even TAK DAPT! tp satu experience wat akuu ... haihh ..penadd tahuukk ...akuu ta nangiss sebab ta dapat ,tp aku nangis sbb fon aku jatuhh ..HAHA ..thats all ,kbaii ...

No comments:

Post a Comment