Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs
siti Ashmeeme here ,thnz daa stalker bebeh..be my follower yaww..http://meemeylover.blogspot.com ,,muahhhhxxxx !!/marquee>

Followers

Saturday, November 10, 2012

"Kebodohan manusia"

LELAKI yg siap mengejek -.-"
PEREMPUAN


LELAKI - Saya bukanlah nak mengatakan bahawa lelaki itu bodoh ,tetapi setiap tindakan lelaki adalah tindakan yg agak "BODOH" .memang benar lelaki tidak byk bercakap malah lebih mendengar ,agak memeranjatkan jika saya berkata bahawa saya pernah melihat beberapa lelaki yang menunjukkan kebodohan mereka sendiri .Sebagai contoh ,apabila terdapat beberapa luahan hati di blog saya ,kaum2 lelaki yg membaca tidak memahami isinya ,malah mereka mnjadikannye bahan lawak .saya bersimpati kerana sesungguhnya lelaki sering kali dipandang tinggi kerana mereka sering mnjadi ketua didalam segala hal ,tetapi selepas melihat kejadian yg terjadi pd diri saya sendiri ,saya amatlah kecewa .sebagai seorang perempuan saya tahu bahawa sikap seorang perempuan adalah yg jenis suka jaga tepi kain org yg bertempat dan setiap tindakan mereka tidak mengguris perasaan sesiapa . tetapi kaum lelaki tidak memikirkan pihak manaa2 dan tidak juga menghormati masalah org lain ,disini saya ingin menegaskan bahawa CAMPUR TANGAN dari pihak ketiga yg tidak membantu langsung hanyalah membesarkan hal. Saya juga bersimpati kpd mereka kerana tindakan mereka memaparkan kebodohan mereka dan memalukan diri mereka sendiri .saya paham bahawa niat mereka adalah utk memalukan saya .tapi jika kita CERDIK kita sendiri tahu bahawa merekalah yg BODOH krana sering kali mengikuti perkembangan saya .itu sudah cukup mmbuktikan mereka TIDAK ADA KERJA LAIN selain menjadi orang BODOH .

PEREMPUAN - Perempuan adalah manusia yg agak lemah dri segi emosi ,mereka juga BODOH dlm percintaan ,bagi saya ,saya juga pernah mnjadi BODOH kerana mmpercayai insan yg bernama lelaki. Sesungguhnya kita semua tahu bahawa perempuan ini KAKI GOSIP,SUKA MENYIBUK ,,tetapi setiap tindakan mereka tidak mmberi effect pown kpd sesiapa kerana mereka pandai memikir sebelum bertindak . Tidak byk yg saya mahu terangkan ttg perempuan krana seperti sekarang jika seorang lelaki mmbca blog ini maka mereka akan bergelak ketawa dan mnjadikan bahan lawaklah ,tetapi seorang perempuan pula akan menjadi pengajaran kpd dirinya dan akn merasa simpati .

No comments:

Post a Comment